počet produktů: 0
cena: 0 CZK (0 EUR)
počítadlo přístupů
online: 0
dnes: 1
celkem: 117712
DOPORUČUJEME / TRENDY

SEJROŠKA - MEJKAP TUTORIÁL

        VEČERNÍ LÍČENÍ

BEAUTY MAKE UP > > > > > IN 10 SECONDS?

instruktážní video

    SEEING IS BELIEVING!

stav "skladem"
> 2-3 dny

stav "na objednávku"
> listopad 2019
(uzávěrka 08/11 v 8:00 hod.)

další předpokládaný termín
> leden/únor 2020
ostatní dle individuální domluvy

objednávky primárně nedělíme,
odesíláme je vždy až kompletní

POSLEDNÍ AKTUALIZACE
16/10 2019

Chcete vědět víc?

 

TERMÍNY DISTRIBUCE

KDY OBDRŽÍM ZBOŽÍ NA OBJEDNÁVKU?

Nejsme z těch internetových obchodů, se kterými máte jistě téměř všichni bohaté zkušenosti:
veškeré zboží je údajně skladem, ovšem záhy po objednání zjistíte, že záhadným způsobem najednou skladem není aspoň jedna položka a že si na zásilku se zbožím musíte počkat, pokud se ho vůbec dočkáte; navíc se vám položky z objednávky odesílají i jednotlivě a vždy platíte další a další poplatky.
Tak tohle u nás nefunguje! Naše filosofie je jiná.

Abyste si mohli udělat víceméně přesnou představu, kdy budete mít objednané zboží k dispozici,
uvádíme předpokládaný termín distribuce zboží na objednávku konkrétním datem.

Toto datum je termínem, kdy my očekáváme dodávku zboží od výrobce a který počítá s tím, že vše jde bezproblémově hladce, což se také většinou děje.. a občas také neděje, bohužel nikoliv naší vinou. Nám dodané zboží expedujeme bez prodlení dále, většinou nejpozději do druhého pracovního dne, objednávky vyřizujeme jednu za druhou dle došlého pořadí nebo dle vámi nastavené priority - o všem tomto dění vás průběžně informujeme emaily. Zpoždění distribuce oproti oznámenému termínu není důvodem ke zrušení objednávky, neboť objednávka již je uzavřena.

 

KDY TEDY OBDRŽÍM ZBOŽÍ NA OBJEDNÁVKU?

Na tuto otázku vám v průběhu objednávky odpovídáme celkem třikrát: poprvé vás odkazujeme na termíny termíny v informačním okně, kde musíte odkliknout "beru na vědomí", bez čehož se do internetového obchodu vůbec nedostanete; podruhé v informačním textu, který se vám objeví na obrazovce po odeslání objednávky; a potřetí v informačním emailu, který je vám ve stejný okamžik odesílán automaticky.

Ve všech těchto případech vás upozorňujeme na aktuální termíny distribuce,
které platí ve chvíli odeslání objednávky!

Termíny jsou uvedeny v pravém sloupci titulní stránky tak,
aby byly všem zákazníkům neustále na očích.

DODACÍ TERMÍNY ZDE!

Termíny jsou uváděny aktuálně, tedy platné v době odeslání objednávky.
Nově je také termín uveden v emailu, který vám zasíláme automaticky, pokud je vaše objednávka potvrzena nebo rovnou uzavřena. Zboží odesíláme v těchto avizovaných termínech neprodleně dle našich možností, podle pořadí došlých objednávek a podle vašeho individuálního zadání. Tyto avizované termíny jsou nezávazné, protože jsou závislé na mnoha faktorech, které nemůžeme ovlivnit, minimálně na termínu odeslání zboží výrobcem a rychlosti dopravce, kterého výrobce zvolí. Případné změny naleznete zde: www.coloramix.cz/aktuality

Objednávky primárně nedělíme, odesíláme je až kompletní, šetříme vám tak poplatky za dopravu. Pokud objednávka obsahuje byť jedinou položku, která není vedena skladem, čekáme s odesláním celé objednávky právě na tuto položku, až bude naskladněna. Přejete-li si objednávku rozdělit na položky vedené ihned skladem a na položky ostatní, sdělte nám to v poznámce k objednávce (při posledním kroku objednávky). Případné komplikované případy řešíme individuální dohodou.

CO MÁM DĚLAT, KDYŽ MI TERMÍN DODÁVKY NEVYHOVUJE?

Můžete se na nás obrátit dopředu emailem nebo telefonicky a dohodnout si individuální zpracování vaší objednávky s individuální cenou za její dodání. Není třeba se obávat dramatického navyšování ceny zboží.Můžeme někdy nabídnout podobný produkt, zároveň s tím standardní nebo rychlejší (ale tím pádem i dražší) způsob dopravy. Pokud toto není v moci našeho skladu, je možné objednat produkt přímo u výrobce, tím se ovšem náklady na jeho dodání zvyšují již výrazně. Navrhujeme jejich maximální hodnotu a ve výsledku účtujeme pouze jejich hodnotu skutečnou.
Pokud je objednávka urgentní, sdělte nám to v poznámce k objednávce (při posledním kroku objednávky), budeme vás automaticky kontaktovat sami!

JAK SE DOZVÍM, ŽE ZBOŽÍ BYLO ODESLÁNO?

Odeslání zásilky oznamujeme automaticky emailem se zadanými detaily podané zásilky; dopravce vás může informovat jiným způsobem, a to souběžně. Zásilku si tak můžete sledovat většinou přímo na internetu a úpravy jejího dodání si můžete dohodnout s dopravcem podle vašeho přání a podle jeho podmínek.

 

Více odpovědí na více otázek naleznete zde.

X

Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka).